اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

امیر ایرانی: سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است| چند ابهام راهبردی برای دشمنان ایجاد کردیم

  • کد خبر: ۱۶۶۶۰۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
امیر ایرانی: سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است| چند ابهام راهبردی برای دشمنان ایجاد کردیم
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول سفر ناوگروه ۸۶ ارتش جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در صحن علنی مجلس برگزار شد، اظهار داشت: ما با اقتدار در صحنه دریا حضور پیدا کردیم و در صحنه دریا هر آنچه شیطنت بود، با سیلی محکم پاسخ داده شد.

وی با اشاره به اینکه انزواگریزی و تحریم‌ناپذیری مردم سرلوحه کار ما بوده است، ادامه داد: ناوگروه ۸۶ از ۲۹ استان شکل گرفت؛ شناور‌های ما با استفاده از دانش بومی ساخته شده و نشان دادیم که هرگاه اراده کنیم، در اوج توطئه‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ناوگروه ۸۶ مأموریت خود را در مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز کرد؛ البته در یک دوره یک ساله نیز قبل از آغاز این مأموریت، کار علمی انجام شد و ما به دریا تسلط پیدا کردیم. دریانوردی ما سبز بود و پیام صلح و دوستی را رساند و همه قوانین به خوبی رعایت شد. در هر بندری که حضور پیدا کردیم، ابتدا نماز جماعت برگزار شد و با قدرت در دریا و خشکی حضور پیدا کردیم.

وی تأکید کرد: خوشحالیم که در ایام آزادسازی خرمشهر، خرمشهر دیگری ساختیم و امروز پرچم نظام اسلامی در سراسر دنیا برافراشته شده است و عمق ژئوپلیتیکی و راهبردی ما به‌عنوان دست بلند نظام باید تقویت شود.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: چند ابهام راهبردی برای دشمنان ایجاد کردیم و آنان حتماً با این ابهام‌ها صحنه روزگار را ترک خواهند کرد. ما بزرگترین و بالاترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر ایجاد کردیم که امروز در اختیار ماست و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->